Bank Axess
VISA
VISA
MasterCard
MasterCard
Bring
Posten
Mypack

Nyheter

14.09.2017 - Vi er stolte over endelig å kunne tilby stativer fra Fotopro til våre norske fotovenner.

Klikk her for full oversikt.

Facebook

 

Frakt


Postnord Mypack

  • Kundegrupper: Alle
  • Betalingsmetode: Forskudd og kort
  • Maks vekt: Ingen begrensning
  • Fremsendelsestid: 1-4 dager
  • Maks verdi: Ingen begrensing
  • Fraktpris: Postnords satser
  • Sporbar: Ja

 

Postnord Bedriftspakke

  • Kundegrupper: Bedrifter og offentlige institusjoner
  • Betalingsmetode: Forskudd, kort eller kreditt
  • Maks vekt: 35 kg.
  • Fremsendelsestid: 1-4 dager
  • Max verdi: Ingen begrensing
  • Fraktpris: Postnords satser
  • Sporbar: Ja

  

Hentes på lager i Skjeberg

  • Kundegrupper: Alle
  • Betalingsmetode: Forskudd og kort
  • Fraktpris: 0,-

  

DB Schenker

  • Kundegrupper: Alle
  • Betalingsmetode: Forskudd, kort eller kreditt
  • Maks vekt: Ingen begrensning
  • Fremsendelsestid: 1-4 dager
  • Max verdi: Ingen begrensing
  • Fraktpris: DB Schenkers satser
  • Sporbar: Ja

 

DB Schenker kan ikke velges i nettbutikken, men kan endres av oss i etterkant dersom bestilte produkter er av en viss størrelse eller vekt .

 

 

 

Levering


Transportskade

Postsnord krever at det er rettighetshaver til pakken som skal melde skade. Etter pakken er hentet ut er du rettighetshaver til pakken og følgelig den som må melde skaden.

Hvis du oppdager skade på emballasjen på utleveringssted bør du umiddelbart sjekke innholdet i pakken. Hvis du oppdager skade på varen etter hjemkomst så ta med deg varen og emballasjen tilbake til utleveringssted. 

Postnord krever at en skade meldes inn 4 timer fra du hentet pakken.

Du kan lese mer om dette på Postnord sine sider.

 

Leveringstid

Har du bestilt på virkedag før kl.13:00, og vi har varene på lager, blir de sendt samme dag.

Har du bestilt på virkedag etter kl.13:00, og vi har varene på lager, blir de sendt etterfølgende virkedag.

Feil vare

Har du mottatt annen vare enn det som står på ordrebekreftelse og pakkseddel må du umiddelbart ta kontakt med oss.

Opplys om bestillingsnummer, hva som mangler og hva du mottok.

Manglende vare eller feil antall

Har du mottatt annet antall enn det som står på ordrebekreftelse og pakkseddel må du umiddelbart ta kontakt med oss.

Er det småvarer som mangler så dobbelsjekk først at de ikke ligger skjult i emballasjen eller blant emballasjemateriellet.

Opplys om bestillingsnummer, hvilken vare det gjelder og hvor mange du mottok.